Heeft u interesse in één van onze huurwoningen, dan kunt u dit per e-mail of telefoon aan ons kantoor bekend maken. Wij vernemen graag wat uw persoonlijke situatie is, welke mensen de gewenste woning willen gaan bewonen en hoe uw financiële situatie eruit ziet (soort dienstverband, hoogte inkomen en eventuele lopende financiële verplichtingen).
Na beoordeling van vorenstaande gegevens plannen we in overleg een afspraak in om met u de woning van uw keuze te bezichtigen. Mocht hierna blijken dat deze woning daadwerkelijk de woning van uw dromen is, dan dient aanvullend nog enige informatie door u te worden verstrekt: kopie identiteitsbewijs, werkgeversverklaring met recente loonstrook en een huurdersverklaring opgesteld door de door de verhuurder van uw huidige woning.
U wordt geïnformeerd zodra de inhoud van alle aangereikte stukken akkoord is bevonden. Vervolgens wordt er met u een afspraak gemaakt om de huurovereenkomst te ondertekenen. Uiterlijk bij het ondertekenen van de huurovereenkomst moet de eerste maandhuur alsmede de waarborgsom van 2 maandhuren door u worden betaald.